سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سلام محب برمحبان حسین ع
صفحه ی اصلی |شناسنامه| ایمیل | پارسی بلاگ | وضعیت من در یاهـو |  Atom  |  RSS 
[ و به مردى که در ستودن او افراط کرد ، و آنچه در دل داشت به زبان نیاورد فرمود : ] من کمتر از آنم که بر زبان آرى و برتر از آنم که در دل دارى . [نهج البلاغه]
» آمارهای وبلاگ
کل بازدید :175357
بازدید امروز :0
بازدید دیروز :62
» درباره خودم
» لوگوی وبلاگ
سلام محب برمحبان حسین  ع
» لوگوی دوستان



















» آوای آشنا
» و براستی اینچنین است!

به بهانه پاسخ و نظر به مدیر محترم وبلاگ شمیم حیات: http://yasekabodemadineh.parsiblog.com/

و براستی اینچنین است

 

 یه رفیقی هست که هیچ وقت  تنهات نمیذاره... همیشه باهاته وتنها کسیه که هیچ وقت ولت نمیکنه حتی اگه ازت نارفیقی وبی معرفتی ببینه...

یکی هست که همیشه پشتته ...یکی هست که وقتی احساس می کنی دیگه از همه چی بریدی فقط وفقط امید اونه که زنده نگهت میداره

یکی هست که خیلی به فکرته ...

وهمیشه در سخت ترین لحظات زندگی خودش و با تمام سخاوت ومهربونی وبی نیازی به رخ میکشه...

 

 

به قول بعضیها:

خدا که فقط متعلق به ادمهای خوب نیست ...............

*خدا * خدای ادمهای بد هم هست.......!......... و فقط خود خداست که بین بندگانش فرقی نمیگذارد...............

فی الواقع   خداوند  اند لطافت .....  اند بخشش .... اند بی نیازی.... اند چشم پوشی و اند رفاقت است

......

.......رفیق خوب وبامرام ...همه چیزش را پای رفاقت میگذارد    !!!

 

وقتی راه ها با همه وسعتشان
و زمین با همه گستردگی
بر من تنگ می شود
رحمت تو اگر نباشد نابود می شوم
تو نمی گذاری مدام بلغزم
...
کمکم کن بر دشمنان روحم پیروز شوم
همراهی تو اگر نباشد من شکست می خورم
شکست می خورم...
                      مناجات عرفه- حضرت امام حسین علیه السلام



  • کلمات کلیدی :
  • مـــــــحـــــب:: 87/12/9:: 1:7 صبح | نظرات دیگران ()