سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سلام محب برمحبان حسین ع
صفحه ی اصلی |شناسنامه| ایمیل | پارسی بلاگ | وضعیت من در یاهـو |  Atom  |  RSS 
با کسی که به او می آموزید و نیز کسی که از او فرا می گیرید، نرمی کنید . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
» آمارهای وبلاگ
کل بازدید :175223
بازدید امروز :34
بازدید دیروز :44
» درباره خودم
» لوگوی وبلاگ
سلام محب برمحبان حسین  ع
» لوگوی دوستان



















» آوای آشنا
» مردانی اینگونه منفور همسرانشون؟!

مردانی با این گونه اخلاق ورفتار برای خانمها سرد کننده و بی ارزش ومنفور هستند:

عشق ورزی یکی از مهمترین اجزاء سازنده یک رابطه پایدار و لذت بخشه؛ در روابط جنسی، رابطه جسمی و رابطه عاطفی دو چیز مهم هستن.

در روابط کوتاه مدت که بیشتر با هدف رسیدن به اوج لذت و ارگاسم صورت میگیره، تاکید بر روی رابطه بدنی و جسمیه اما اگه خواهان یک رابطه بلند مدت با همسرتون هستین نمی تونین صرفا به برقراری یک رابطه جسمی بسنده کنین و خیالتون رو راحت کنین که فقط به صرف عمل د   خ   و   ل   و   س   ک   س میتوانین زندگی شیرین و خوبی را تجربه کنین.

برای اینکه بتوانین رابطه جنسی تون رو همیشه گرم نگه دارین و به فراخور اون زندگی شیرینی رو تجربه کنین باید نیازها و خواسته های طرف مقابلتون رو هم در نظر بگیرین و با شناسایی رفتارهایی که موجب سرد شدن رابطه تون میشه از عواقب احتمالی اون جلوگیری کنین.
اینگونه مردان برای خانمها سرد کننده  و بی ارزش هستند:

1. مردهایی که با بدن زنها آشنا نیستن.

2. مردهایی که بیش از حد روی بدن زن خشونت اعمال میکنن.

3. مردهایی که به هنگام س   ک   س کثیف کاری میکنن(قابل توجه کسانی که در اثر فیلمهای پرنو گرافی تمایل دارن. )

4. مردهایی که بیش از حد خشونت اعمال میکنن.

5. مردهایی که از بهداشت شخصی پایینی برخوردارن.(قابل توجه کسانیکه دهانشون همیشه بوی بد میده، ناخنهایشون بلند و زیرشان پر از چرکه، بدنشون بوی عرق متئفن میده، دستهایشون پینه های زبر و خشن داره ، پاها و جورابهای بد بو و کثیف دارن، ریش های پشمالو دارن و ...... )

6. مردهایی که بیش از حد به ظاهر، قیافه و سرو و وضع زن اهمیت میدهن(قابل توجه کسانیکه به اندام زنانشان خیلی توجه میکنن و خود وجود زنانشون را فراموش میکنن)

7. مردهایی که زن ها را بر اساس ارگاسم(رسیدن به اوج لذت ...) او طبقه بندی میکنن(قابل توجه کسانیکه مدام از همسرشان میپرسن"ارضاء شدی؟" و بجای اینکه به عشق ورزی در رابطه رو بیارن، اشتباها به ارگاسم بدنی زن توجه میکنن و ارگاسم جسمی زن را برای خود موفقیت میدونن و به اون میبالن!)

8. مردهایی که زن را مجبور به معاشقه ی ...... میکنند(قابل توجه کسانیکه خودخواهانه همسرشون رو وادار میکنن و اجبار را بر رابطه شون حاکم میکنن!)

9. مردهایی که زیاده از حد نگران عملکرد و توان جنسی خودشون هستن( قابل توجه کسانیکه مدام در این خیالن که زود انزالی دارم ، ..... کوچیکه ، نمیتونم بیشتر از 10 دقیقه برنامه داشته باشم و ........ )

10. مردهایی که با تلویزیون روشن عشق ورزی میکنن!( قابل توجه کسانی که دوست دارن مثل بازیگرای فیلمای پرونوگرافی با همسرشان رفتار کنن و به جای س   ک   س کردن با خانومشون در ذهنشون با هنرپیشه فیلم .   . . . . . . . .  !)

11. مردهایی که هروقت مست یا نئشه هستن نیاز جنسی پیدا میکنن و حتما باید در این اوقات س   ک   س کنن.

12. مردهایی که بلافاصله پس از اتمام س   ک   س و اطفاء شهوت به لحاظ احساسی و عاطفی از زن دور میشن.

13. مردهایی که وقت کافی صرف تحریک کردن زن شون و پیش نوازش نمیکنن و بلافاصله سراغ عمل ... میرون.

14. مردهایی که عادات شخصی زشت و چندش آور دارن( دست کردن در بینی، گرفتن ناخنها روی زمین، آروغ کندن، باد در کردن، عطر تند زدن و ....... از جمله عادات چندش آور برای زنان میباشه!)

15. مردهایی که دوست ندارن به همسر خودشون معاشقه ..... بدهن(قابل توجه کسانی که گفتن کلمه دوستت دارم رو برای مردا عار میدونن و مردی رو به سختی و بی احساسی میدونن)

16. مردهایی که اشتغال ذهنی وسواس گونه و بیش از حدی به بدن خود دارن(قابل توجه پروش اندام کاران)

17. مردهایی که با دیگران خوش رفتار نیستن(قابل توجه کسانیکه مدام تویه کوچه و خیابون و در حال رانندگی به این و اون فوحش میدن و به مردم احترام نمیگذارن)

18. مردهایی که زنشون رو دوست ندارن و نسبت به اون هیچ احساسی ندارن و بلاخره مردانی که...

درصورت تمایل به ادامه اینگونه مباحث ویا غیر ازآن نظرتان را ذکر نما ئیدباتشکر

 

 



  • کلمات کلیدی :
  • مـــــــحـــــب:: 87/9/20:: 1:40 عصر | نظرات دیگران ()